تکریم دختران آفتاب هم زمان با دهه کرامت 

تکریم دختران آفتاب هم زمان با دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹
جواد حاجبی گفت:از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن دهه کرامت نیست بنابراین قصد داریم ویژه برنامه تکریم دختران آفتاب را اجرا کنیم به همین منظور دختران هم نام حضرت معصومه (س) که ساکن محله مسجد امام حسین (ع) هستند شناسایی شده اند.

«جواد حاجبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن دهه کرامت نیست بنابراین قصد داریم ویژه برنامه تکریم دختران آفتاب را اجرا کنیم به همین منظور دختران هم نام حضرت معصومه (س) که ساکن محله مسجد امام حسین علیه السلام هستند شناسایی شده و از آنها تجلیل می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان بیان کرد: البته با جلب کمک های خیرین در نظر داریم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی بیشتر دختران با شخصیت حضرت معصومه (س) کتاب هایی را به رسم یادبود تقدیم آنها کنیم.

وی عنوان کرد: هدف ما از اجرای این برنامه، از یک سو تشویق دختران در پیروی از سیره حضرت معصومه (س) و از سوی دیگر گسترش فرهنگ نام گذاری فرزندان ایران اسلامی متناسب با نام های ائمه معصومین علیهم السلام است.

 

حاجبی اضافه کرد: از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه کرامت فضا سازی مسجد متناسب با ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا علیه السلام می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان با اشاره به سایر فعالیت های کانون اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات نهایی و نزدیک شدن به کنکور، فضای فیزیکی مسجد و حسینیه را در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار داده ایم تا با رعایت کامل نکات بهداشتی و با خیالی آسوده دروس خود را مطالعه کنند.

وی ابراز کرد: حضور دانش آموزان و داوطلبان کنکور برای مطالعه کتب درسی، به پیشنهاد مدیران مدارس ماه کنگان و با موافقت ارکان مسجد صورت گرفته است.

حاجبی در خاتمه تاکید کرد: با این اقدام زمینه جذب نوجوانان و برقراری ارتباط آنها با مسجد و کانون فرهنگی هنری فراهم شده و همین امر موجب می شود تا نوجوانان با شوق و اشتیاق بیشتری در فعالیت های مسجدی کانون مشارکت کنند.

پایان پیام/ 586